Airbrush - Slavka

                A.D.COOK

                    

 

 

A.D.Cook... je medzinárodne uznávaný umelec – veterán, ktorého kariéra preklenie desaťročia. Vývoj jeho umenia začína vo veľmi nízkom veku. Jeho umelecké disciplíny zahrňujú kresbu, maľbu, fotografiu, sochárstvo a dizajn.

Dnes je známy ako novátor v umeleckom svete. Jeho originálne obrazy a Hollywood video -nástenné maľby sú špeciálne známe na obaloch a v stránkach z kníh i časopisov, dával inštrukcie v umeleckých  dielniach, tzv.workshopoch na  stredných školách a fakultách.

Jeho imaginárne a zvučné umenie na  plátne ,či na kove  vlastnou technikou spájajúcou mnoho disciplín, A.D.Cook vytvára ilúziu, a krásu jeho skutkovej podstaty v niekoľkých prostriedkoch.

Aktuálny žijúci v Las Vegas, NV, A.D. stredom jeho záujmu je tvorba realizmu z prenesenej predlohy. Dokonalý fotograf, A.D.Cook  tvorí práce z  jeho vlastného zachytenia fotoaparátovým objektívom.Vedie posedenia fotografa  so svetovou triedou modeliek,ktoré zaujali jeho špecifický zrak pre nové originálne predlohy.Jeho práca potom  nasleduje do ateliéru ,kde do finálnej podoby spracuje predlohu maliarskou formou na plátno a kov.

 

                    BIOGRAFIA  -  A.D.Cook

A.D.Cook hovorí:

Narodil som sa v roku 1961 vo Phoenix, štáte Arizona, a uvedomil si tak moje nadšenie pre umenie v rannom štádiu vývoja,veľmi skoro a takmer na začiatku. Ako dieťa som kreslil všetko, čo by som mohol preniesť a tiež s čímkoľvek,čo by som mohol nájsť.Vedel som, že chcem byť umelec od útleho detstva, pokiaľ mi až pamäť siaha. Tvorba umenia bola vždy mojou ambíciou, a pokiaľ viem, to bola moja jediná voľba.

Za mlada, môj otec z dôvodu práce ,rodinu doslova presídľoval dva až tri krát za rok. Kompletný školský rok v 7.ročníku znamenal školu  v Colorade, Wisconsine a Illinoise - typický rok sťahovania sem a tam. Cez  leto, sme sa presťahovali na Floridu, a potom ďalej do Oregonu ,kde sa začal môj ôsmy ročník.Tu sme zotrvali nejaký čas, pokým súrodenci(brat a sestra) neskončili strednú školu. Potom sme sa presťahovali opäť.

Počas všetkého toho cestovania a sťahovania  som videl mnohých ľudí  na západ od rieky Mississippi a to predtým, než som bol na strednej škole. Tie veci, ktoré ma vždy sprevádzali cestovaním boli však moje ceruzky a farby.

Umenie bol ohromný spôsob ako naplniť čas a stretnúť  sa s inými ľuďmi,čo i len na chvíľu. Kreslil som i vytvoril omaľovánky a obvykle učitelia a tajomníčky v mojej novej škole boli presvedčené,aby som robil kópie ,ktoré je možné predať ďalším deťom. Napokon, ja vytvorím QSL karty pre môjho otca a kamarátov. Neskôr, som kreslil portréty za niekoľko dolárov  tu a tam.Tým sa začala moja prax.

V nižšej strednej škole  som objavil obraz - nástennú maľbu veľkého umelca v rezidencii -Artist v Schools Programe. Lanny Little bol umelec tej maľby a dozvedel som sa vtedy od neho mnohé skúsenosti. Bol tam, aby učil študentov maľovať nástenné maľby-wallpaint a ja som sa cítil nadšený dosť na to, aby ma to oslovilo. Nástenné maľby sa ukázali byť reálnou explóziou pre moje umelecké cítinie.Naozaj to bola veľká zábava.

V ôsmom ročníku som taktiež objavil airbrush. Šetril som si každý dolár a kúpil Binks Wren a lacný kompresor v Oregon City. Airbrush dodal novú dynamiku môjho obrazu. Žasol som.

Ako plynú roky, osobne si myslím, že som sa pokúšal vyskúšať približne každú známu pištolku a stále vlastním niekoľko starších typov.. V roku 1983, moja priateľka (a čoskoro moja manželka) Kathryn, mi dala pištolku Iwatu HP-C ako dar. Chcel som jednu od doby, ako som po prvý raz videl tento nástroj v lokálnom umeleckom obchode, a ona to samozrejme vedela .Vo fantastickom prekvapení (nazvala to mojím "ne narodeninovým" darom), som sa stal majiteľom Iwaty a odvtedy túto značku preferujem...Iwata airbrush pištole sú všetko čo dnes používam ,keď tvorím maľbu a moja  práca bola špeciálna v mnohých ich časopisových reklamách a katalógoch.

Každopádne, idem späť k príbehu... pokračoval som v airbrushi  pre mnohé grafické dizajny, a v roku 1989 na plný úväzok pracoval  pre Hollywood Entertainment Corporation (dba Hollywood video predajne) v Oregone ako ich prvý Creative filmový architekt. Môj vzťah sa konfiguroval na typický značkový scenár a vzišiel tam.. vytvoril som ich logo, všetok grafický dizajn, a maľoval nástenné maľby pre prvé tri predajne. To bolo vtedy dosť pre mňa nevyhnutne dôležité, pracovať pre nich. Namaľoval som stovky nástenných malieb pre obchod počas piatich rokov ako ich umelec. Môžete vidieť niekoľko málo tých nástenných malieb v Hollywood Murals - časť z tohoto miesta pôsobenia.

V Hollywood video, som prišiel na techniku a rýchlosť s airbrushom, niekedy boli tri až štyri nástenné maľby týždenne. V roku 1993, sú Marilyn Monroe a Steve Martin nástenné maľby ktoré som vytvoril  a nato Hollywood video dostalo prvé miesto v udelení ceny Airbrush Action časopisT - Rex a Elvis/John Wayne... Nástenné maľby hrali hlavnú úlohu v Airbrush Action 3, najlepší New Airbrush obrázok v Airbrush Action časopise. V roku 1995, vychádza článok v Airbrush Magazine špeciálne pre mnohé Hollywood video nástenné maľby.

Hollywood video som opustil v roku 1993 (po 5 a pol rokoch pôsobnosti) za účelom vytvorenia  Združenia, a.s .., kreatívnej skupiny špecializujúcej sa na grafický dizajn a tlačový manažment OR. Kathryn a ja sme fungovali v obchodnom vzťahu a spolupráci po september 2002. Robili sme veľa veľkého dizajnu pre hŕstku klientov, a súčasne to bola aj zábava.Bola to však aj tvrdá práca, ale zažili sme veľa veselých chvíľ.Iwata - Medea Airbrush Products bol vtedy naším veľkým klientom. Zvládli sme ich dizajn, a Cindy, môj hlavný konštruktér stále narába s väčšinou ich dizajnov, ktoré potrebuje. Ďalší klienti predstavovali :Artool Art produkty, PIAA Lights, Lasergrips, WebTrends Software, a niekoľko ďalších. Môžete stále vidieť grafické navrhy na nete - projekty online v  www.adcook.com/gdmain.htm

Počas obchodu s dizajnom, rozhodol som sa pre novú voľbu a to: slobodné umenie a kariéru samostatne. Napokon, obraz je stále moja najväčšia vášeň. Ako nadchnutý  motocyklový nadšenec, bol som inšpirovaný zobraziť motocykly  v mojej tvorbe, a vytvoril som série obrazov s líniami American – made (výroby) motocyklov. Mojích päť obrazov priťahovali pozornosť Indian Motorcycle Corporation v Gilroy, Kalifornia. Dohodli sme teda licenčnú dohodu s nimi na dobu niekoľkých mesiacov, a mal som  byť ich formálne licenčný umelec práve predtým, než zatvorili  dvere ,skončili (k nášmu prekvapeniu) v septembri 2003. Indian Motorcycle Corporation zostal v zmluvnom  obchode,a ja čo najreálnejšie vytváram obrazy ich motocyklov ,čo malo za následok  tvorbu plagátov,cez ktoré nanovo predávali  ich výrobky v maloobchodných predajniach pre širokú verejnosť.

Zaujímajúc sa o ďalšiu podstatu v tvorbe; hlavne obrazov v životnej veľkosti a dramaticky väčších realisticky prenesených prác, začínam ďalšiu činnosť... Mám nový pohľad...čerstvý, inšpirujúci a vyzývajúci. Robím niekoľko aktov, najprv kreslených, neskôr technikou airbrush.

V októbri, 2003, presúvame náš ateliér a kancelárie Tigard.Nový ateliér bol veľký a flexibilný dosť na to, aby slúžil pre prácu s fotografiou ,ďalej na airbrush dielne, a samozrejme na vytváranie veľkých realistických výtvarno- umeleckých obrazov, ktoré hrajú hlavnú úlohu na tomto celom projekte ateliéru.

V októbri, 2005, zatvárame Tigard ateliér a predávame  náš domov venujúc sa príprave fotografií,  návrhu knihy pre spoločnosť Iwata - Medea airbrush ,napísanej Pamelou Shanteau.

V novembri 2006, sa stáva Las Vegas naším novým domovom. My teraz žijeme a pracujeme vo Vegas a pravidelne vystavujeme svoje umenie v galériách naprieč celými Spojenými štátmi, včítane Las Vegas, San Francisco, Tahoe, Havaj, Denver, a Key West.

Naše dobrodružstvo s umením je aktuálnym  pre časopis AirbrushTour, ktorý taktiež slúži ako náš : Blog.

 

 

  Creating Eclipse by A.D. Cook

 

 

Vitajte v CANVAS WRAP, väčšina  špeciálnych projektov tu bude demonštrovaných na pripravenom plátne.Plátno sa pripraví šepsovaním...

                                                    

 ADCookFineArt.com/aa-article-canvasprep.html

 

    Postup práce na obraze Eclipse : 91.44cm x 91.44cm

http://adcookfineart.com/images/nudes_eclipse.jpg

 

A.D.Cook : Môj nedávny obraz zo série ďalších aktov ,predstavuje väčšiu figuratívnu maľbu... Je namaľovaný o niečo väčší než je životná veľkosť...

                                                           

Ja obyčajne fotografujem celý svoj postup práce a v tomto prípade práve modelku Brooke... Farebná fotografia bola spracovaná najprv v počítači a rozhodol som sa maľovať ju v modro-fialovej farebnej kombinácii. Akonáhle som spokojný s tým čo vidím na PC,vytlačím to ako veľkú vysokokvalitnú tlač, ktorú použijem ako predlohu a predkreslím kontúry, využívajúc pri tom projektor.

Predkreslenie dopredu je dôležité kvôli obrysom a , má byť správne zachytené. Ja zvyknem projektovať môj obraz na plátno a kresliť jemne s modrou akrylovou pastelkou. Vždy sa pokúšam obraz robiť radšej s pastelkou vo farbe ,s ktorou budem maľovať ,a ktorú mám v úmysle na obraz ďalej použiť. Watercolor - akvarelové pastelky sú moja preferovaná voľba,  pretože majú tendenciu zmiznúť pod akrylom,strácať sa, keď,cez ne maľujem, sú teda ľahko vymazateľné, pretože sú kompatibilné s akrylovým základom vo farbách (čo grafitová ceruzka najčastejšie používaná na predkreslenie, neumožňuje) Nakreslite všetko, čo je dôležité, ale súčasne sa pokúšajte nekresliť tak veľa, aby z toho bola kresba. Ja vytvorím určité ľahké tieňovanie ako porovnávacie body v oblastiach, kde nie sú žiadne zreteľné línie. Príkladom toho sú rebrá, dutina brušná, rameno,a zachytím tak odtiene.

Akonáhle som spokojný s kresbou, môj ďalší krok je maskovanie. Zatiaľ, použijem  pásku, ktorú som pospájal z kusov a vytvorím veľkú plochu dosť na to, aby zakryla celý obraz...

Teraz štartuje zábava časť. Použitie X - Acto skalpela s novou #11 čepeľou, orezáva každý tvar v celom obraze. Niekedy to  urobím s  plátnom na stojane. Čokoľvek čo je najpohodlnejšie pre vás je skvelé. Dávam pritom pozor,aby som pri práci neprerezal plátno. Potom s  fixom kreslím "X" značky naprieč linkami  za účelom zoskupenia kusov neskôr....

 

 

                                                                                                   

V našej druhej časti si povieme o maľbe pozadia...

Väčšinou farbím pozadie odstránením kusu maskovacej plochy, a skalpelom vyzerávam miesta ktoré potrebujem k maľovaniu...

 

 

Medzitým si namiešame určitú farbu. Tento obraz je monochromatický; čo znamená, že sa bude javiť ako jedna farba. Miešam výber farieb za účelom dostať želanú modrú,no vy si môžete namiešať a použiť farbu akú chcete..

Nástenný povrch, o ktorý sa náš model opiera ,sa dostáva k maľbe ako prvý.Môj prvý krok je naniesť určitú farbu, tak použijem striekaciu pištoľ zn. Iwata LPH-50 a ľahko vytvorím  rovnú plochu modrej farby.

Ďalej, zamením pištolku za  Iwata HP-C a pridám bodkujúci efekt – v  množstve ,ktoré vybodkujem. Robí sa to odstránením trysky vpredu pištolky a regulujte pritom váš tlak vzduchu až 50 PSI(pozn.:americké označenie hodnôt tlaku). Striekate pozadie do stmavnutia, ale teraz docielite peknú želanú textúru – striekajte povrch určitej textúry v 30 PSI, 40 PSI, a potom 20 PSI ,až pokiaľ dosiahnete žiadaný výsledok. Túto vec je dobré praktizovať. Zvykom si môžete osvojiť krajšie tieňovanie používajúce túto textúru .Ďalej, ja zmením Com - Art Opaque čiernu farbu a opakujem proces zvýrazňujúci tieň pod jej rukou kde jeto potrebné. Potom znova aplikujem trysku na mojej pištolke a zahmlím všetko s modrou farbou znova a tak sa moja čierna farba stáva modročiernou, ktorá vypadá zaujímavejšia než len priama aplikácia čiernej.

 

                               

                               

Umožnite pozadiu vyschnúť(obvykle cez noc), potom maskujte cez všetko, čo bolo predtým maľované. Taktiež sa chystám pokračovať v maľbe trupu Použil som maskovaciu lepiacu pásku,a  maskovací papier .Ak budete používať maskovaciu lepiacu pásku, uistite sa, že to je prvotriedna akosť (ja  používam iba  3M značku pásky, pretože oni sú ľahko odstrániteľné a nezanechávajú zbytok lepidla na podklade). Používam pásku ,kde chcem docieliť krehkú hranu,. taktiež,  maskovanie trupu nikdy nebolo odstránené z plátna, zaisťujúc presnú linku. Pozadie je teraz pripravené na náter.

Chcel som mať priestor za našou peknou dámou na obraze ,aby vytváral pocit zimy-chladu. Dosahujem to tým, že začnem striekať zmes mojej modrej tmavšej  vo vrchnom pravom rohu prechodom  v spodný ľavý roh. Toto všetko namaľujem HP-C, pracujúc pomaly a pokračujem položením obrazu na podlahu a náhodne tieňujem,striekam náhodne od ruky a pod uhlom. Potom opäť vložím obraz do stojanu...

Môj ďalší a konečný krok je striekať cez celú oblasť so svetlou farbou; zmes Com - Art Biela zmiešaná s niekoľkými kvapkami  mojej modrej farby...

Pozadie je teraz hotové ,čo je skutočne jednoduchá technika. Štruktúry pridávajú šmrnc vášmu obrazu a robia ho zaujímavým,čím dielo drží diváka zainteresovaného.

Ako prvé, predtým, než ja môžem začať nejaké ďalšie farbenie, potrebujem zamaskovať pozadie,tam kde je to potrebné.A naopak odstrániť maskovací materiál,tam kde idem aplikovať airbrush.. Mám vytvorené body a označenia ...  akonáhle kusy sú v ich vlastnej pozícii ,môžem začať striekanie bez starosti o moje pozadie,ktoré je dôkladne maskované.

                                        

                                        

Ja začínam s rovnakou modrou farbou ,ktorou som farbil i pozadie. V tejto chvíli je všetok airbrush z voľnej ruky za pomoci Iwaty Hi - Line HP-CH airbrush . Môj tlak vzduchu dávam okolo 10- 12 PSI, ktorý vytvára trochu zrnitý efekt. Nechcem moju kožu modelky hladkú v povrchovej maľbe ,pretože môj model bude pozerať ako plastický-umelý ,no ale tiež nepreháňam  priveľa, aby sa naopak nejavila drsnou ,akoby mužským povrchom kože. Malé experimentovanie skúšam na kuse odpadového papiera a to pomáha určiť žiadanú textúru. Jednoducho nastavujem tlak vzduchu ,skúšam a tak môžem vytvoriť obrovské variácie v aplikovaní štruktúry.

Premiestňujem maskovacie kusy podľa potreby a odkladám nabok,ktoré môžem použiť neskôr na inom mieste obrazu. Môj cieľ je farbiť globálne, skôr než kompletne dokončím nejakú danú oblasť. Vykonaním tohto skutku, dostanem lepšiu myšlienku celkovo ,ako čo všetko vyzerá a ako môcť realizovať nastavenia adekvátne.

                                         

                                         

Artool Airbrush Templates -šablóny sú použité k docieleniu jemných presných línií a zvýrazneniu detailov, keď je treba. Naopak airbrush z voľnej ruky dodá tvarom tela mäkkosť a treba mať cit pre to, kde použiť presnú linku podľa šablóny, kde naopak jemnú ručnú maľbu, tak aby to bol prirodzený efekt...

Ja používam pomôcku Radu Vero" (RV 2), ktorá je náhodou jednou z mojich osobných obľúbených  pre docielenie tvaru prsníka. Je dokonalá pre moju prácu. Používam odlišne rôzne krivítka , ktoré môžu vytvoriť pozitívne a negatívne tvary, ktoré sú žiadané vyrobiť pre presvedčivú  ilúziu – v tomto prípade, vnútri a vo vonkajších tvaroch prsníka linkujem. Používam veľa odlišných Artool Airbrush Templates – šablón v procese vytvárania mojich obrazov. Obzvlášť sa spolieham sa na Free Hand model výrobcov - šablóny navrhnuté  mojím kamarátom Michalelom Cacy.

                                           

                                         

V procese odpočinku od striekania vyťahujem určité gumy pre ľahší detail oblasti.. Gumy sú obzvlášť užitočné v  rozmanitosti vytvárania presvedčivých efektov .Určitý pozor musí byť pri aplikovaní použitia gúm; relatívne je ľahké poškodiť obraz ,ak trpezlivosť a obmedzenie sú ignorované. Gumujte zľahka a pomaly. Farba ,ktorá može byť viac nanesená, môže byť odstránená neskôr, keď je to potrebné, ale je na mieste opatrnosť...sledovať textúru,aby sa nám priveľké gumovanie nevypomstilo. Musí to by tak akurát. Tento záber ukazuje druh gúm ,ktoré používam...

                                         

Po troške vygumovania, idem opäť farbiť, a začne ďalší airbrush. Obraz mávam občas obrátený. Točím sa často podľa kurzu obrazu. Toto mi pomáha vidieť detaily a tiež pozíciu ,ako by som mal inak vyformovať tvary, napríklad vidieť čo je skutočne tam nanesené ,čo treba zvýrazniť a čo ľahko my okom poznáme. Rovnako dôležité pri rotujúcom umení je mať vaše porovnávacie obrázky blízko k svojej práci  a takisto otočené.Tu vidíte moju porovnávaciu fotografiu priamo pred obrazom.

Taká je detailná práca na obraze....

Preklad z angličtiny : Slávka Kerďová

 

                  Airbrush Fantasy

              Perry Mallet

 

Perry Mallet –  airbrushista z Austrálie...

Perry Mallet strávi na obraze stovky hodín za cenu tisícok dolárov od potencionálneho zákazníka, no môžete si byť istí,že je to v každom prípade originál,ktorý nemá kópiu...
  Airbrush umelec, ktorý sa špecializuje vo voľnom umení na všetkých veciach – autá,motocykly, dokonca vrtuľníky – a jeho práca Vami neraz akiste zatočí
.
  Po škole, ktorú absolvoval,mal sny robiť obrazy, ale skončil v grafickom kurze dizajnu. Uvedomil si,že toto nie je jediná vec, ktorú chce robiť,s kôr je to záľuba...
Maľoval teda obrazy a predával ich rodine,alebo priateľom.
  Po zranení na pracovisku ,nehody pred ôsmimi rokmi,  počas riadenia ťažkého strojárenstva, Perry začal rozmýšľať nad airbrushom ako východiskom  z núdze a zapísal sa do kurzu .
  Premýšľal:,, Čo môže urobiť?“ Nemohol robiť v tom čase ťažkú prácu, ani zdvíhanie.
Kurz mu pomohol naštartovať airbrush kariéru...
  Perry je oslovený robiť nástenné maľby, ale jeho práca sa otočila smerom k automobilovému umeniu.
V tejto oblasti je jeho tvorba vysoko považovaná ...
  Perry sa riadi želaním zákazníkov,aj keď jeho štýl práce je všeobecne  popisovaný ako Fantasy, alebo mystický, no nemá problém sa takisto pustiť do portrétu a realizmu.
  Len nedávno pracoval na plochu automobilu, ktorá má lietajúce kone na jednej strane, a Jimi Hendrixa, John Lennona a James Morrisona  na tej druhej.
Raz bol požiadaný namaľovať motocykel a myslel si:
 ,,Ako sa nachystať a byť schopný urobiť to tak, aby to vypadalo dobre? Ale nakoniec to zvládol, ukázalo sa to byť naozaj dobré – zákazník bol šťastný."
,,Motocykel vyhral cenu najlepší airbrush v Gold Coast Bike Week."
Zatiaľ čo určití jeho klienti sú špecifickí v tom, čo by sami chceli mať namaľované na autách, iný kto pozná jeho prácu je šťastný a ponecháva mu v práci úplne voľnú ruku k tvorbe.
  Začína vytváraním dizajnu, buď z fotografického motívu ,alebo kresbou od počiatku, a potom prenáša obrys ďalej na plochu budúcej maľby.
Asi 15 až 20 hodín trávil rozmýšľaním a projektovaním Wildlife (divokých) bojovníkov – a ďalších 130 hodín realizáciou samotného motívu.
  Automobil môže zabrať 250 hodín práce ,aj viac, v závislosti na klientových nápadoch rozpočte  a stupni požadovaných detailov...
Čím väčšia práca, tým viac sa Perry teší úlohe.
  "Keď urobíte väčšie veci, ako automobil, je to trochu viac uvoľňujúce pretože môžete pracovať na menšej aj väčšej ploche. Ale keď máte za úlohu pomaľovať motocykel, máte limitovanú veľkosť, a môžete sedieť počas ôsmich hodín za deň s náhľadom na veľmi malú oblasť.
  Nie vždy menšie veci sú aj ľahšie. Na konci dňa, alebo po ôsmich ,či 10 hodinách, bojujete s koncentráciou...
"Očividne, každá práca sa odlišuje a jedna vyžaduje viac detailov než druhá. Ale čokoľvek to je, vždy sa pokúšam pokračovať a nepoľaviť v práci,“,hovorí Perry.
  Po dlhšej prestávke, cítil, že trvalo asi tri alebo štyri týždne dostať späť koordináciu do normálu.
Najlepšia poklona a pochvala prichádza ,keď sa dopočuje o jeho práci od tých ľudí, ktorým premení sny do reality...
 ,,Každý má iné predstavy“,povedal. Je ťažké vymyslieť niečo ,ale keď iní ľudia majú nápad, a zrealizuje sa im na ich motocykli alebo aute,na ich tvárach vidieť milý výraz a spokojnosť.

Perry dúfa usporiadať v jeden deň výstavu jeho prác, i keď je trochu sklamaný nedostatkom  galérií , ktoré by umožňovali prezentovať airbrush.Väčšina z nich zatrieďuje airbrush ako nelegitímne umenie – a to je stanovisko, s ktorým on nesúhlasí.
  Porovnáva airbrush ako podobný k iným výtvarným technikám, ak nie s väčším významom formy obrazu.
,,Môžem stráviť stovky hodín na diele," povedal. To je trochu odlišný spôsob maľby od inej techniky v trvaní okolo dvoch alebo troch hodín...
,,Cením si všetky formy umenia a nadanie iných  umelcov, takže nevidím dôvod prečo neoceniť aj airbrush a byť hodný vystavovania v galérii."
Perry fušuje do abstraktného umenia ,ale dajme tomu málo sa odlišuje od normy, ovplyvňovanej jeho automobilovým airbrushom.Väčšina z jeho práce je robená z oboch strán automobilu a potom nasleduje priehľadný lak.
  Nedávno ukázal určitý výber jeho prác v lokálnych galériách, ktoré sú horlivé prezentovať kus z  jeho umenia...
Na jeho zozname vecí,ktoré urobil, sú viac ilustračné práce, oleje a akrylové živice na plátne.
  Taktiež dúfa, že aplikuje airbrush aj na jeho vlastné auto – niečo, načo nikdy nemal čas ...
,,Je ako mechanické auto: často potrebuje opravu," žartoval.

Toto je umelec, ktorý plátno nikdy nespotrebuje a dlho sa u neho ani neohreje...

Na zobrazenie Perry- ho prác, navštívte webstránku  : www.malletcustomart.com.au

Ukážka z jeho automobilovej tvorby :

                                               

 

                                           

 

                               

 

                             

 

                               

 

                               

 


 
TOPlist